Gəlirlər üzrə nəzarətçi

VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ:

  • Maliyyə şöbəsi Menecerinin birbaşa nəzarəti ilə əldə olunan bütün gəlirlərin düzgün qeyd edilməsinin və uyğunsuzluqlar barəsində vaxtı-vaxtında məlumat verilməsinin təmin edilməsinə cavabdeh olmaq;
  • Gəlirlər üzrə Nəzarətçi gündəlik gəlir hesabatı hazırlayır və bütün gəlirləri bankda olan nağd pul və hər gün üzrə debitor borcların dinamikası ilə uyğunlaşma aparmalı;
  • Gəlirlər üzrə Nəzarətçi bütün gəlirlərin qeyd edilməsini və gündəlik hesabat verilməsini və gəlir prosesinə aid olan bütün nəzarət prosedurlarının həyata keçirilməsini təmin etməli;
  • Bütün satış şöbələri üçün gündəlik gəliri və statistik məlumatı yoxlamaq, təsdiq etmək, yeniləmək və gündəlik gəlirlər üzrə hesabatı paylamaq;
  • Təqdim olunan bütün güzəştləri yoxlamaq və hesabatı yoxlamaq və imzalamaq üçün şöbə rəhbərlərinə ötürmək, qüvvəsini itirmiş və endirim edilmiş çekləri yoxlamaq;
  • Kredit kartı ilə həyata keçirilmiş qonaq ödənişlərinə nəzarət etmək;
  • Bütün kassirlər üçün müntəzəm şəkildə bank auditi həyata keçirmək;
  • Əvvəlki günün Gecə Auditorundan alacaqları ödənişlər sənədlərini yoxlamaq:
  • Bütün təsdiqedici sənədlərin varlığını yoxlamaq, qonaqlar tərəfindən imzalanmış folio və qüsur çeklərini, xərclərin müqavilə ilə uyğun olduğunu, agünün cəmi General Ledger ilə qalıqların uyğunluğunun yoxlanılması;
  • Gəlirlərin vaxtında mühasibatlıq proqramında düzgün hesablar üzrə göstərilməsini təmin etməli:
  • Ödəniləcək bütün səyahət agentlərinin komissiyon haqlarını dəqiq hesablamalı;
  • Vaxtı keçmiş hesablarla əlaqəli lazımi məlumatların təqib edilməsi üçün lazımi şəxsə verildiyindən əmin olmalı, maliyyə direktoruna məlumat verməli;
  • Avans depozitlərini qeyd etmək, göndərmək və balanslaşdırmaqla nəzarət etməli;
  • Sorğular və hesab mübahisələri müvafiq şəxs və ya Maliyyə Direktoru ilə aydınlaşdırılmalı və dərhal cavab verilməli.

TƏLƏB OLUNAN BİLİK, BACARIQ VƏ TƏCRÜBƏ:

  •  İşə planlı yanaşmalı;
  • Ali təhsilli olmalı;
  • Fəal olması və komandada işləmək bacarığı;
  • Güclü proses və planlaşdırma düşüncəsi;
  • Microsoft Word, PowerPoint, Günəş,Opera PMS daxil olmaqla kompyuter proqramları ilə orta səviyyədə bilik olmalı;
  • Yaxşı elektron cədvəl və yazı bacarıqları olmalı;
  • Stressə davamlı və sürətli qərar qəbuletmə bacarığı olmalı;
  • Restoran və hotel sahəsində 1-3 il iş təcrübəsi olmalı;
  • Mühasibat uçotu ilə bağlı yerli qanunvericiliyi bilməli.

Qeyd: İş yeri Qəbələ şəhərində yerləşir.

Maraqlanan namizədlərdən öz CV-ni Word və ya pdf formatında mövzu hissəsində İşin adı (Gəlirlər üzrə nəzarətçi) göstərilməklə cv@ghg.az elektron poçtuna göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız tələblərə uyğun hesab edilən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.